Dan moet je de smtp server aanpassen in je mail naar dat netwerk waar je op dat moment op zit. Maar dit is wel even zoeken, zeker omdat je waarschijnlijk niet weet welke smtp server je daarvoor moet gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan via de site een mail versturen als je een Gmail of hotmail enz adres hebt als je die van apple heb dan kan je gewoon niet omdat het in sommige landen gewoon niet beschikbaar is