Goede vraag.
Een muis geeft toch een ander opzicht dan een rat,
Een rat heeft negatieve kenmerken.
En een muis is zachtaardiger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Een rat levert negatieve associaties op. Een muis over het algemeen een stuk minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat ratten groter zijn dan muizen, en een computermuis is niet zo heel groot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een rat heeft een ruwe staart. Bij een muis is de staart glad en dat klopt als jet het vergelijkt met de computer muis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft met de maat van die beestjes te maken in vergelijk met het apparaatje.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over een rat word vaak veel slechter gedacht dan over een muis, ratten zijn vaak vies. en muizen zijn vaak schoner.

een rat is ook een stuk groter dan een muis, en in verhouding klopt de grote van de computer muis ten opzichten van de muis die wij over straat zien lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ratten zijn niet vies hoor ;-)
Heet hij wel eens muis naar het dier? Hij valt precies in de muis van je hand...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien omdat je de muis van je hand gebruikt om de muis te gebruiken?