Mijn nieuwe PC heeft alleen maar USB-aansluitingen. Mijn printer heeft echter een brede platte stekker. Zijn daar oplossingen voor? En waar?

11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Zou kunnen met een adapter, zie hier:
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/990497/LogiLink-USB-11-stekker-A-Centronics-bus-Zwart/0410140&ref=list

Of je moet kijken voor een LPT PCI Kaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Helaas, geen betaalbare... Die "platte stekker" is nog een oude Parallel-stekker en die heeft een heel andere gegevens overdracht als een U - Seriële - Bus. Je zult dus toch aan een nieuwe printer moeten gaan of je oude PC bewaren om uit te kunnen printen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.mercateo.nl/p/967-FPUVCC/DeLOCK_PCI_Karte_1_x_Parallel.html?showSimplePage=NO&ViewName=live_nl~showGrossColumn&utm_source=product-search&utm_medium=web&utm_campaign=LPT(20)Controller#delock-delock-pci-karte-1-x-parallel-89015-4043619890156 Onbetaalbaar :D