ik heb een vraag over mijn printer. Als ik wil printen staat er steeds dit: Er wordt een andere taak op de printer uitgevoerd. wat kan ik eraan doen?

Er staat niks op de wachtlijst. Printer : canon mp270

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
2.7K

Het beste antwoord

Heb je de printer al uitgezet en weer opnieuw aangezet? (Ik neem aan van wel maar voor de zekerheid vraag ik het maar even).

Ik heb zelf een Epson printer en daarbij helpt het soms om de pc opnieuw op te starten en daarna opnieuw de printer/scanner weer aan te zetten en te doen wat je wilde doen. Dan wordt er kennelijk iets gereset.

Als dit niet helpt moet je misschien de printer opnieuw instellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb ik al gedaan maar het werkt niet. het wilt printen maar dan krult het het papier en print het niet uit
capthavoc
11 jaar geleden
Haal de stroom eens helemaal af van je printer dus niet via uit aan knop maar echt de stekker los
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vergeet ook weleens het klepje aan de voorkant open te zetten. Dan komt het papier er dus niet uit en het papier krult dan ook helemaal op en dan stopt hij op een gegeven moment ook. Weet je overigens zeker dat er geen stukje papier in de printer vastzit? Dan gaat je papier ook krullen.