hoe kan het dat beelden ven de cam ineens op zn kop gaan en/of vast gaan zitten? wat te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Hallo

Dat komt waarschijnlijk doordat er een conflict is tussen bepaalde geïnstalleerde video codecs. Het kan ook zo zijn dat je helemáál geen video codecs geïnstalleerd hebt.

Ik raad je aan om [url=http://www.videohelp.com/tools/ffdshow]FFDSHOW[/url] te installeren. Dan loopt ie iig niet meer vast.

Dit zijn de juiste codecs voor je systeem, ongeacht of je Windows XP, Vista of 7 gebruikt.

Zijn ze na installatie nog steeds op de kop, dan kan je via de instellingen de video omdraaien.

Dit doe je dan zo:
- Start Menu->ffdshow->Configuration. Ga naar het submenu 'Miscellaneous' in het linkermenu en selecteer 'Flip Video'. Klik nu op OK en probeer het nog eens ;)

Succes.

MvG
Digi Fish Solutions