Ik heb een canon mp190, na het vervangen van mijn cartridges geeft die nog steeds aan dat de inkt bijna op is. Knopje b knippert?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Het beste antwoord

Als je ze hebt laten navullen heb je een probleem: er zit een chipje op die cartridges die "onthouden" of die cartridge op is geweest. Als je "huismerk" hebt gekocht, kan je hetzelfde probleem hebben. Heb je de originele gekocht dan: printer helemaal uit doen, dus stekker eruit, en echt wel 2 uur wachten. Dan het hele zaakje weer aanzetten en dan moet die printer het gewoon weer doen. Kan ook zijn dat die printer wel gewoon print ondanks de waarschuwing. Dan printer opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De inkt in een cartridge gaat vrijwel nooit echt op, in de printer zit een chip die ongeveer bijhoud hoe vaak en hoeveel je print. Omdat de printer nooit precies kan weten wat er in een cartridge zit. Het makkelijkste is om je chip te re-setten. Ook als de printer zegt dat je cartridge bijna op is moet je gewoon de chip re-setten. Dan kun je weer even vooruit.