Hoe is het mogelijk dat ik in de windows experience index een lagere cpu score heb terwijl het een betere cpu is? (T7250 -> T9300)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

De score die je bv 2j terug haalde voor een bepaalde cpu haal je nu niet meer met dezelfde hardware aangezien de vooruitgang in de techniek wordt meegenomen.

Dus ik denk dat de oude score gebaseerd was op het destijds geldende aanbod aan cpu's waarbij op dat moment de T7250 hoger ranglijst stond dan voor de T9300 nu het geval is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Windows index is beinvloedbaar en de totaalcijfer is de cijfer van de "zwakste schakel".
Start windows maar eens minimalistisch op, dus ook geen aero en al die andere tierlantijntjes.
Je zult dan zien dat je een geheel andere waarde te zien krijgt.

de index is gewoon een bestandje die je aan alle kanten kunt belazeren.....
Kijk maar naar mijn score................

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je systeem bezig is met allerlei zaken in de achtergrond dan geeft dit een ander indexering dan als hij absoluut niets te doen heeft.