Mijn Mac staat steeds in sluimerstand de computer en de harde schijf. Toch zie ik soms nog gekleurde lijnen etc over mijn beeld gaan. Kan dit uit?

het is iets grafisch om aandacht te trekken ofzo maar het kost enkel maar stroom...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Bij mijn Mac, die ook in de sluimerstand staat, als ik hem niet gebruik, zie ik dat verschijnsel niet.
Alleen het cirkeltje rechts onder het scherm, licht om de paar seconden op, verder blijft het scherm zwart.
Je kan hem natuurlijk ook helemaal uit zetten, als je denkt daarmee geld te besparen.