Ik heb een AKAI MPD18 Drumpad gekocht, maar ik weet niet hoe ik deze moet gebruiken?

Het zou heel simpel moeten zijn, maar ik krijg het niet gedaan.. ik heb als enige software de bijgeleverde Editor, werkt hij alleen met die? en zo ja hoe? uit de engels handleidingen die ik kan vinden wordt ik geen steek wijzer dus weet iemand misschien een plek waar het in het nederlands uitgelegd staat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Het werkt toch gewoon met MIDI?
Dan zou je dat gewoon via je muziek software kunnen doen... Met FL lukt dat wel althans bij mij nooit een probleem geweest..

Het kan wel zijn dat je eerst de Editor moet installeren zo dat hij goed herkend wordt.