Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mn toetsenbord weer goed? zie extra uitleg

Heb een draadloostoetsenbord getest op mn laptop en als ik de usb verwijder dan doet het toetsenbord van de laptop raar.
invoertaal staat op: nederlands-verenigde staten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
695
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je met raar. zo kunnen we geen antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met de informatie die wij hebben gekregen, zou ik zeggen Ctrl+Shift (Cmd+Shift voor Mac). Dit reset je toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
i=5
j=1
k=2
l=3
m=0
o=6
p=-
u=4
0=*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ahh.. Duidelijk.
Op je laptop staat op die toetsen dan ook het betreffende cijfer - vaak in een andere kleur. Er is op het toetsenbord ook een knopje dat daarmee (met die cijfertjes en hoe ze op je toetsen staan) correspondeert. Als je die intoetst zou het weer normaal moeten worden. Soms is dit een toetsje met een lampje erin dus daar zou je ook naar kunnen kijken. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als de cijfers er in een andere kleur bij staan is het de fn toets die ze activeert

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Druk de toetsen "fn" en "num lk" tegelijk in (eerst "fn" ingedrukt houden). Deze tekst is meestal een andere kleur dan de rest van de toetsen (bijvoorbeeld blauw)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding