Ja. Minecraft is niet zo'n heel groot spel, waardoor dat wel kan. 512 MB hoort wel bij de minimale specificaties, zoals je in de bron kunt zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel maar ik verwacht wel een hoop lag/hick-ups. Ondanks dat het spel er niet uitziet is het een soort zwaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf ook 512 en heb het spel ook gespeeld. Je hebt wel gelijk over dat het toch zwaar is, elk blokje wordt namelijk voor je neus 'gemaakt', ook degenen die je niet kunt zien. Maar met 512 is het te doen, zolang je alle instellingen op laag zet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gaat ie ook niet lekken dan?
Het is genoeg, maar ik raad je sterk aan een upgrade te doen, gezien 512mb voor elke applicatie weinig is. een module van1GB kost tegenwoordig bijna niks meer...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kán, met lag verzekerd. Behalve als je een goede videokaart hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Systeemeisen:
Minimum Requirements: CPU: 1.5 GHz multi-core processor, 2.0 GHz single-core processor
RAM/Memory: 1.0 GB for Xp, 1.5 GB for Windows 7-32 bit, 2.0 GB for Vista/Mac OS, 3.0 GB for Windows 7-64 bit
Graphic card: Must support OpenGL 1.4 or better (if the computer is a laptop and uses an Intel Graphic Processor, check here, otherwise if it is from Nvidia/Ati, you should be fine)there is another variable in this that affects gameplay so no additional info until then
Hard Drive Space: 80 MB of free space (might need more as Notch might add more stuff later on)

Recommended Requirements: (game should be running at least 60 fps, or 30 fps when it is loading chunks)
CPU: 2.0 GHz multi-core processor, 2.5 GHz single-core processor
RAM/Memory: 2.0 GB for Xp, 3.0 GB for Vista/Win 7/Mac OS, 4.0 GB for all 64-bit Operating Systems
Graphic Card: ATI/Nvidia independent card that support OpenGL 2.0 with 128 MB of dedicated G-RAM
Hard Drive Space: 256 MB of free space.

dus kan niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan. Heb je goede videokaart. En proccesor. Dan gaat het wel lukken. Maar hb je dat niet. Dan gaat het super traag.