Kan ik met deze pc, games van nu op de nu hoogst beschikbare setting runnen en games in de toekomst ook nog acceptabel ( High) runnen

En is hij 450€
Waard?

specificaties

processor : amd phenom 2 x4 965 3,4 ghz (quadcore) nieuw
videokaart : asus gtx 570
moederbord : asrock 870 icafe rev 2.0 socket am3+
SSD: agility 3 64gb
hardeschijf : 640gb
voeding : 530 wat nieuw
ramgeheugen : corsair vengeance blue 1600 MHZ cl9
behuizing : zalman z9 plus ( een usb ingang defect door een ongelukje.

Toegevoegd na 2 minuten:
Moet nog een vraagteken bij sorry eant ik moest de naam veranderen en ik klikte net te vroeg..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Het zou moeten kunnen aangezien je een 3,4 ghz quadqore hebt en de meeste games het goed met een 3,0 quadqore btw je hebt goede specs voor een pc van €450
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn maar weinig mensen die in de toekomst kunnen kijken, en als iets heel hard vooruit gaat dan is het wel met spellen die steeds zwaarder worden, de fabrikanten zijn constant bezig om weer net iets beter te presteren dan de concurrent, dit is met processors, videokaarten telefoons noem maar op.
De asus 570 is geen verkeerde kaart, echter zijn er op dit moment veel beter presterende kaarten, dus blijft het behoorlijk koffiedik kijken wanneer je vraagt en vervolgens iemand antwoord dat dit kan, zeker gezien je eis dat je op max moet kunnen blijven spelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat hij het nog wel een paar jaar gaat redden met de meeste games. Maar zoals eerder al aangegeven als antwoord dat de ontwikkeling echt snel gaat en dat je op en duur misschien wel moet overwegen om te upgraden, er van uitgaande dat er niets kapot gaat natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U zag ook mijn andere pc die ik wilde welke kan ik beter kopen??
Gr
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De andere.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarom ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zijn beiden goed maar ik zou persoonlijk kiezen voor de andere en dan de computer upgraden met een grotere SSD voor games en de 2 350gb harde schijven vervangen met terabyte schijfen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi, ik ga er dan ook een nvidia gtx 560 Ti in doen of een nvidia gtx 570 en ik hoop dat ie dan goed games runt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer, ik moet toch deze nemen van 450€ heeft u tips? Ik ga een sli 570 ervan maken dus al meer watt nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De fans zo plaatsen dat er van de voor en zijkant lucht in word geblazen en boven en achter de kast lucht eruit word geblazen, zo krijg je goede lucht circulatie voor je computer, als het stoffig is in je kamer(wat ik dus heb) kun je het beste filters voor de luchthappende fans, en inderdaad, een krachtigere voeding gebruiken, modulair vind ik persoonlijker veel beter (cable management ftw)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En kan ik hier goed GW2 mee spelen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt aan jou!, Als jij een noob bent dan moet je waarschijnlijk nog wel wat leren voordat je goed kunt spelen. jokes aside, je computer gaat dit zonder problemen aan kunnen, als je wilt kun je zelfs nog even een andere zware game erbij aan doen terwijl je AFK staat in een druk bevolkte gebied.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal vast wel een noob zijn dan, kspeel al jaren wow, maar dit wel andere koek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is even wennen, inderdaad andere playstyle dan WoW, maar opzich wel weer iets leuks, maar ben bang dat gw2 mij niet netzoveel fun gaat geven als wow vanilla/bc dat heeft gedaan. misschien komt het omdat ik toen nog een kind was, maarja.