Kan men play spellen 3 ook afspelen op playstation 4?

Tevens wil ik weten of ik mijn huidige hdmi-kabel(Sony) ook kan aansluiten op playstation 4?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Antwoorden (2)

Ja en nee. Nee, want je kan de disc zelf niet gebruiken van de PS3 voor de PS4. Wel kan je bijna elk PS3 spel kopen in de store van de PS4, hebben zij gezegd. Hierdoor heb je niets meer aan de fysieke spellen, maar kan je ze gewoon streamen.

De hdmi kabel kan gewoon gebruikt worden. Het maakt niet uit welk merk je gebruikt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De Playstation 4 en de Xbox one zijn allebei niet backwards compatible, wat wil zeggen dat je geen oude playstation / xbox spellen op die consoles kan spelen.