kan je in een ibm thinkpad a31p een ander ram-geheugen doen en zo ja kan welke en tot hoeveel gb?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als het goed is zit er in dit model 256mb geheugen, en dat kan je uitbreiden tot maximaal 1gb.

Het type geheugen wat in deze laptop gaat is PC2100 DDR SDRAM, een oud type RAM geheugen voor laptops.

PC2100 ram geheugen is vrij kostbaar tegenwoordig. Beter is het te zoeken naar een PC2700 geheugen stick, die zijn vaak goedkoper. Deze zijn in principe sneller, maar omdat jouw laptop dat niet ondersteund merk je dat verder niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aan een stick heb je niets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel ook geen usb stick hé, maar een echte ram module.
virtueel geheugen is inderdaad niet heel praktisch.

Andere antwoorden (1)

Ga naar onderstaande site, klik op "Voer de scan nu uit" (is veilig) en je krijgt precies te zien wat er in zit, en wat de uitbreidingsmogelijkheden zijn.