Bij hoeveel procent kan ik mijn macbook pro retina het beste aan de lader toen en moet ik hem dan uit hebben staan of op sluimer stand?

zie vraag..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het is het beste voor een accu om hem tussen 20 en 80 procent te houden. Dus bij 20%
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevoeging, hij laad sneller op als hij uitstaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe slecht is het met gamen met de oplader eraan, en hoe moet ik dat doen?? Soms eruit halen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord.

Andere antwoorden (1)

De accu moet 'in beweging' blijven. Het is niet verkeerd om hem eens in de maand volledig leeg te laten lopen en dan weer 100% op te laden. Overigens zijn er ook apps die je daarbij helpen zoals Battery Doctor (0,99 euro). Lijkt mij het geld meer dan waard.