Bestaat er een touchscreen (het liefst een grote, rond de 42") die je kan aansluiten op de iPad? (Dus die werkt icm. iOS).

De meeste grote touchscreen TV's kan je alleen aansluiten op Windows en Apple (en soms evt. Linux) maar het komt niet of nauwelijks voor dat het werkt icm. iOS (dus dat je het kan aansluiten a/d iPad of iPhone). Daarmee bedoel ik niet aansluiten dat het louter projecteert, maar dat de touchscreen-functie ook echt werkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan nooit, iOS heeft de drivers daar niet voor.

Antwoorden (1)

Nee, iOS kan alleen maar gebruik maken van de display en niet van de touchscreen functies. Hoewel er een mogelijkheid zou kunnen zijn met een custom app op een gejailbreakte iPad of iPhone.