Hoe kan de achterkant van mijn iPad 2 sinds kort erg warm worden?

Ik heb het nog nooit gehad, maar gisteravond voelde ik dat me iPad heel erg warm was. Het zat nog niet tegen heet aan. Ik zat een 3d online game te spelen, me ipad zat in de oplader en het was gister natuurlijk erg warm.
Net zat ik weer het 3d spel te doen en weer werd me ipad even warm. Ik ben meteen gestopt en ik heb me iPad uitgeschakeld.
Nu de vraag of het echt door de oplader etc komt dat hij zo warm word en wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedabkt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
14.9K

Antwoorden (3)

Als je je tablet gebruikt en je sluit hem aan aan de oplader dan is het normaal dat deze heel heet wordt. Hier is niks aan te doen behalve je tablet te laten liggen terwijl deze aan het opladen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let ook op dat je niet te veel apps op de achtergrond hebt draaien, om dit te checken moet je de home button een paar seconden inhouden op de home-scherm en dan kun je de apps zien met een rooie kruisje die aanstaan. probeer zoveel mogelijk daarvan uit te zeggen en kijk dan nogmaals of hij net zo heet wordt.

Toegevoegd na 9 seconden:
zeggen - zetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik sluit ze altijd na gebruik ;)
het klopt dat je iPad warm kan worden tijdens het opladen, dit komt door de weerstand van de batterij. als je dan ook nog een spel speelt, dan kan deze temp nog hoger oplopen. om dit te verkomen is het 't best om de iPad niet te gebruiken tijdens het opladen. in ieder geval niet om games van hoge grafische kwaliteit te spelen. ook kan het helpen als je de iPad uit de case/hoes haalt (als je die gebruikt natuurlijk)

ik hoop dat je nu genoeg geïnformeerd bent, en anders kun je nog vragen stellen door een reactie op mijn antwoord te geven.