Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Muis klikt scheef, Iemand een idee?

Als ik op sommige sites ergens op wil klikken dan moet ik er paar cm naast klikken om op het gewenste plek te klikken. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Start.je pc opnieuw op en haal de muis usb of kabel er uit en stop hem.er weer in al je pc.is opgestart
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je zeker dat het je muis is?
Misschien is de site niet in orde, of niet goed geprogrammeerd voor een bepaalde browser. Hoeft niet meteen te betekenen dat je muis niet goed is :-)
(Lees meer...)
11 jaar geleden
kijk anders even onderkant van je muis, er zijn ook vier ''dopjes'' die zorgt voor soepeler op vlakke computertafel. Soms heb ik stof op die dopje, dan moet ik met vingers eraan krabbelen. Soms voel ik me muis niet zo lekker aan, dan werd tijd om eraan krabben. Maar als dit niet werkt, dan kan best aan internet zelf liggen, even opnieuw starten. Of die muis bij andere computer proberen, en als je hetzelfde probleem hebt, dan moet je maar nieuwe kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even goed schoonmaken wil vaak al helpen. Soms zit er hier en daar wat samengeklonterd stof, en dat zorgt voor de afwijking op je beeldscherm. Een vochtig wattenstaafje doet vaak wonderen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef mij het adres van zo'n site eens, dan ga ik het ook proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe je dit op een gewone pc of bv Parallels desktop ( dus op een imac)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding