Is dit een goede pc om af en toe games op te spelen als Far cry 2 en call of duty ?

ntel® Core™ i3-550 processor
- 3.2 GHz met 4 MB Intel® Smart Cache & Intel® Hyper Threading Technologie
- ATI Radeon™ HD 5670 DirectX11 512 MB
- 4 GB werkgeheugen
- 1.5 TB harde schijf

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou aleen eens kijken of je er niet een I5 of I7 in kan laten planten, dit is ook niet verkeerd maar met I5 of I7 kan je net weer wat langer vooruit, of je doet dit later nog een keer upgraden dat kan ook:)

Antwoorden (4)

ik denk dat het goed kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben niet zo weg van ati maar hij zal het zeker wel trekken
capthavoc
13 jaar geleden
ik heb zelf ook far cry enzo en nog een stuk of 5 andere spelletjes op mijn computer en mijn specs zijn :
AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor +5600 2.80GHz
2GB Ram
500GB Harde Schijf...

ik heb een HP Pavilion Elite

en die spelletjes gaan heel heel soepel.. ook al heb ik 300gb al gebruikt mijn computer werkt prima, de pc waar jij het over hebt zijn meer pc voor de `hardcore gamers` die 6uur per dag gamen, het is een TOP PC

Toegevoegd na 36 seconden:
Maar je grafische kaart zou wel beter kunnen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja je zou deze spellen nu wel kunnen spelen. waarschijnlijk niet eens op hoge instellingen. over 2 jaar kan je de nieuwe spellen nog amper spelen. een i3 is toch wel heel low-budget processor. Ik zou voor een i7 gaan en een betere videokaart, dan heb je er over 4 jaar nog plezier van.

nb. ik zag onlangs bij de mediamarkt een mooie pc in de aanbieding voor met i7 8gb ram en goede videokaart voor maar 699.

succes