Hoe kan je de extensie van een bestand zichtbaar maken?

Ik heb op de een of andere manier ervoor gezorgt dat ik de extensie van een bestand niet meer kan zien, hoe draai ik dat weer terug?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Open Deze Computer...

dan: Extra...

dan: Map opties...

dan: Weergave...

Dan: Klik je vinkje weg bij: Extensies voor bekende bestandstypen verbergen...

Klaar in XP..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 klopt

Andere antwoorden (1)

als je de extensie weet kun je er gewoon .doc, .pdf etc. achter zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je de optie "extensies voor bekende bestandstype verbergen" uit zet worden de extensies automatisch vertoond. Wanneer je .doc enz erachter zet wordt de bestandsnaam: bestand.doc.doc Dus geen goede oplossing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar hij schrijft dat de extensie van EEN bestand weg is. Dan kan dit wel degelijk een oplossing bieden.