Waarom hapert mijn beeld na installatie GPU?

Ik heb onlangs een nieuwe grafische kaart voor mijn computer aangeschaft. Natuurlijk ben ik dan ook nieuwsgierig of deze kaart het ook doet. Maar hier is dus mijn probleem. Wanneer ik een spel opstart, bijvoorbeeld gta 5 of rise of the tomb raider. Gaat mijn beeld op zwart. Dit gebeurt alleen als mijn spel aan het opstarten is. Als ik bij het menu ben aangekomen kan ik nog wel mijn knoppen bedienen. Alleen dat kan ik niet zien omdat mijn beeld zwart is. Als ik het spel speel gebeurt het niet meer. Ik heb dit ook als ik netflix aan het kijken ben. Ongeveer 5 seconden nadat ik een film aan het afspelen ben gaat mijn beeld op zwart en hapert het geluid. Een paar seconden later verschijnt het beeld weer maar zie ik een grote zwarte balk. Ik weet niet wat het probleem zou kunnen zijn. Ik het enige wat ik heb geprobeerd is om de nieuwste drivers te installeren maar dat heeft niks veranderd.
Dit probleem heb ik niet als ik op het internet zit of youtube kijk.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Hardware
1.8K
LeonardN
4 jaar geleden
Heb je de nieuwste driver geïnstalleerd? Via de pagina van Nvidia of AMD?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Welke gpu heb je en welk besturingssysteem?

Antwoorden (1)

het kan zijn dat je voeding te weinig watt heeft voor je voeding
je kan dit meten op deze site:
https://outervision.com/power-supply-calculator
Je kan ook proberen via een app je watt van je gpu lager te zetten