Weet iemand de login-gegevens van een motorola SBV5121E van ziggo ... als admin/motorola of admin/admin het niet doen?

ik weet dat ik alles qua netwerk op de router moet aanpassen maar zou toch graag op de modem inloggen... meer omdat het kan en ik mij herinner dat je toch wat leuke gegevens kon zien zoals verbindingskwaliteit ezv....
helaas ben ik het wachtwoord kwijt, had het eens op forum gevonden maar dat is lang geleden en vind het niet meer terug, en admin/motorola en admin/admin doen het niet....

heeft iemand het wel opgeslagen???

Toegevoegd na 9 uur:
bedankt voor jullie moeite... maar ik zoek de inloggegevens voor de motorola modem surfboard SBV5121E, waar je op 192.168.100.1 kan inloggen... standard moet het admin/admin of admin/motorala zijn, maar ziggo heeft dit in het verleden aangepast.... voor alle duidelijkheid: ik bedoel niet hoe ik op de router inlog (dus niet admin/draadloos) maar hoe op de zwatte modem van ziggo!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
2.5K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Welk modem heb je? Ziggo heeft nogal wat verschillende modems rondzwerven. En allemaal met verschillende inlognaam en wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat zou je precies willen doen met je modem dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
status checken zonder naar het modem te moeten gaan, signaal kwaliteit bekijken... gewoon geeky stuff :) hier leggen ze het een beetje uit: http://www.ehow.com/how_8746270_check-motorola-surfboard-status.html best grappig dat jij reageert ... volgens mij had jij eens hetzelfde modem ;)

Antwoorden (3)

Standaard is de gebruikersnaam 'ziggo' en het wachtwoord 'draadloos'. Indien dat niet lukt even achter op het modem kijken, daar is een sticker op geplakt met de gebruikersnaam en het wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Indien u helemaal niets meer heeft kan u beginnen met uw gebruikersnaam op te vragen. U heeft wel uw klantennummer, (staat uw factuur) en adresgegevens nodig.

https://www.ziggo.nl/#account/gebruikersnaam-vergeten

Met dit gegeven kan u nadien uw paswoord opvragen.

https://www.ziggo.nl/#account/wachtwoord-vergeten

En nu met beide kan u weer inloggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou ook eerst de modem kunnen resetten en dan opnieuw proberen met ziggo en draadloos, heb gekeken op de site van ziggo en volgens Tess zijn het voor zowel de ubee als de cisco ziggo en draadloos om in te loggen

Het adres om in te loggen is 192.168.178.1

Toegevoegd na 5 minuten:
voor uw modem is het 192.168.100.1 geloof ik en inloggegevens volgens mij admin en motorola

Toegevoegd na 8 minuten:
of admin en admin

Toegevoegd na 6 uur:
Ik denk dat het antwoord te vinden is door simpelweg even contact te zoeken met ziggo, aangezien de antwoorden die ik gegeven heb en jij zelf ook al wist normaliter zouden moeten werken