Maakt het uigangsvoltage verschil uit bij een Macbook 8.1?

Beste mensen,

ik heb early 2011 macbook 2,3ghz i5. Mijn batterij is kappot en ik wil een goedkopere kopen. ik heb deze gevonden: http://www.replacedirect.nl/product/p0080261/yanec-laptop-accu.html?prrel=6582691&subid=101031

het uigangsvoltage is niet zoals de orginele: 10.8, maar 11,1 maakt dat uit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

De Batterij van je Laptop geeft de stroom die het systeem vraagt . Dus integendeel de
Batterij wordt minder warm tijdens intensief gebruik . Stel je vervangt een 350 watt voeding in een desktop machine door een 750 watt voeding dan is dat juist goed .
Op die manier kan je meer USB apparaten aansluiten zonder dat alles in de Systeemkast bloedheet wordt . Zo ook je Laptop , het kan dus geen kwaad om een Batterij met meer vermogen te gaan gebruiken .