Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel ik het geluid in bij skype ??

Bij mijn Zus heb ik skype geinstalleerd zonder webcam
De volgende dag heeft ze een webcam gekocht en aangesloten.
We hebben verbinding gemaakt en ik kan haar wel zien maar het geluid is een harde ruis.
Zij kan mij wel zien en horen.
wat is het probleem: zit er geen microfoon in haar webcam of is de webcam niet goed geinstalleerd ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je geluids instellingen vind je bij:extra→instellingen→algemeen→geluidsinstellingen.
Wellicht heeft ze twee microfoon (zonder het te weten). Je kan daat aangeven welke gebruikt moet worden. Of ze heeft inderdaad een webcam zonder microfoon, maar dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Deze zijn tegenwoordig altijd geintegreerd.
Als ze de microfoon (webcam) voor haar boxen heeft staan gaat dit ook problemen geven omdat het geluid dan gaat rondzingen. Om e.e.a. te proberen kan ze de testservice bellen. Deze is altijd "online"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In Skype kan dit onder "Beeld" => Geluidsinstellingen"
U moet de micro van uw headset gebruiken of deze van uw laptop.
Deze kan u instellen onder "Configuratiescherm\Hardware en geluiden" en nu naar het tabblad "Opname" gaan, daar de juiste micro kiezen als standaard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zal gewoon even aan haar kant moeten kijken naar de geluidsinstellingen in het skype programma.Hoogstwaarschijnlijk staat deze op een verkeerd geluidsapparaat ingesteld.Dan kan gebeuren als er bijvoorbeeld een tv kaart/pen nog ergens op de pc aangesloten is.Dat was op een van mijn pc's ook het geval.Gewoon even het goede apparaat instellen en een geluidstest met die " uncle Sam "doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding