Op mijn videokaart zitten 2x 6 punts aansluitingen voor stroom, maar volgens mij heeft mijn voeding die kabels niet, kan dat?

Hallo, ik heb recent een videokaart gekocht en daar moeten 2x 6 punts aansluitingen in voor extra stroom, maar ik heb ook net een nieuwe voeding gekocht ( Cooler Master GX 750WATT 80PLUS Bronze) en ik kijk daar op de achterkant welke aansluitingen hij allemaal heeft, maar ik zie daar staan:
- 20+4 Pin MB x1
- 4+4 Pin CPU 12V x1
- 6+2 Pin PCI-E x4
- SATA x9
- 4 Pin Peripherial x3
- 4 Pin Floppy x1

Volgens mij staat hij er niet tussen of zie ik door de bomen het bos niet meer? Ik hoop op een snel antwoord,

Groetjes,

Jordy.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je hebt het wel, je 6+2Pin PCI-E x4 betekent dat je 4 x 6pins of 4x 8pins of een combinatie aan kan sluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel! Nu ik het zie klinkt het best logisch eigenlijk, haha, stomme ik! :$