Waar kan ik een 2048x1536 TFT-monitor bestellen? (Liefst in NL.)

(En liefst ook betaalbaar :).)
(Geen CRT.)
En zou dat ook problemen opleveren met games en/of videokaarten? Dat die 't niet ondersteunen... Maar zwarte balken vind ik prima. Dat kan me niet schelen.

Ik heb nl. een hekel aan breedbeeld... Geef mij maar 4:3 of 5:4. (Of een ellips/cirkel, maar die zijn nog niet gangbaar.)

Toegevoegd na 1 uur:
@Wildelely:
Ik mag geen reacties meer plaatsen, maar die site is geen doen. Je kunt niet sorteren op resolutie - je moet eerst elke monitor apart openen om te kijken wat voor een resolutie 't is.
Verder is een antwoord zoals 'zoek eens op...' eigenlijk ook gewoon geen antwoord.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je een 21"/22" bedoelt? Die zijn toch overal gewoon gangbaar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, als ik de specs. er bij pak is 't altijd iets van 1920x1080 of 1920x1200. En da's breedbeeld (helaas, voor mij).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar 1600x1200 zou misschien ook wel interessant wezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is het makkelijker een groot breedbeeld scherm te kopen en links en rechts een stuk af te plakken ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neej, want de y bij een breedbeeld is max. 1200? =minder dan 1536.
(1600x)1200 lijkt me achteraf gezien toch te weinig - tenminste als dat ook 20" is.

Antwoorden (5)

Kijk hier eens: http://www.alternate.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een paar na zijn ze allemaal breedbeeld... De goedkoopste 1600x1200 is 379 euro... Maar die is 20", en helaas niet groter dan de 20" (1400x1050) die ik nu al heb...
2048x1536 is niet te vinden bij Alternate.
ijk eens op http://www.redcoon.nl/index.php/date/161209/refId/xqueueNL/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer cental point eens, deze hebben scherpe aanbiedingen en leveren over het algemeen binnen 24 uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.pixmania.com

bijna alles! en erg goedkoop! alleen niet in nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HP LP3065 LCD Monitor
Overview
HP LP3065 LCD Monitor - 30"
Marketing Information
The HP LP3065 Flat Panel Monitor offers best-in-classperformance and presentation features on a stunning30-inch wide-aspect screen well suited for power users,designers, content creators, and professionals working invisualization who need the best color and highestresolution available.

Hewlett-Packard
Manufacturer Part Number: EZ320A4#ABB
Manufacturer Website Address: www.hp.com/be
Brand Name: HP
Product Line: Business
Product Model: LP3065
Product Name: LP3065 LCD Monitor
Product Type: LCD Monitor
Technical Information
Number of Screens: 1
Actual Screen Size: 30"
Viewable Screen Size: 30"
Screen Technology: Active Matrix TFT
# Screen Surface: Anti-glare
# Anti-static
Pixel Pitch: 0.25mm
Input Signal: Digital
Maximum Response Time: 6ms
Horizontal Viewing Angle: 178°
Vertical Viewing Angle: 178°
Mount Type: Wall-mountable
# Tilt/Swivel: 30° Up | 5° Down Tilt
# 45° Right | 45° Left Swivel
Video
Maximum Resolution: 2560 x 1600
Maximum Refresh Rate: 60Hz
Resolution: 2560 x 1600 @ 60Hz Native Resolution
Color Support: 16.7 Million Colours
# Scanning Frequency: 100 kHz Horizontal
# 60 Hz Vertical
Contrast Ratio: 1000:1
Brightness: 300 cd/m²
Interfaces/Ports
# Ports: 3 x DVI-D
# 1 x 4-pin USB 2.0 USB
# 4 x 4-pin USB 2.0 USB
Controls/Indicators
# Front Panel Controls: Input select
# Brightness up
# Brightness down
# Power on/off
Built-in Devices
Built-in Devices: USB Hub
Power Description
# Input Voltage: 110V AC
# 220V AC
Physical Characteristics
# Dimensions: 49cm Height x 69.2cm Width x 24cm Depth - Minimum with stand
# 59cm Height x 69.2cm Width x 24cm Depth - Maximum with stand
Weight: 13.4 kg
Miscellaneous
# Additional Information: Kensington Lock-ready
# Plug and play
Platform Support: PC
Warranty
Standard Warranty: 3 Year Limited
Parts Warranty/Labor: 3 Year - Including Backlight

1250€ mag je hem hebben