Waar kan ik een 2048x1536 TFT-monitor bestellen? (Liefst in NL.)

(En liefst ook betaalbaar :).)
(Geen CRT.)
En zou dat ook problemen opleveren met games en/of videokaarten? Dat die 't niet ondersteunen... Maar zwarte balken vind ik prima. Dat kan me niet schelen.

Ik heb nl. een hekel aan breedbeeld... Geef mij maar 4:3 of 5:4. (Of een ellips/cirkel, maar die zijn nog niet gangbaar.)

Toegevoegd na 1 uur:
@Wildelely:
Ik mag geen reacties meer plaatsen, maar die site is geen doen. Je kunt niet sorteren op resolutie - je moet eerst elke monitor apart openen om te kijken wat voor een resolutie 't is.
Verder is een antwoord zoals 'zoek eens op...' eigenlijk ook gewoon geen antwoord.

Weet jij het antwoord?

/2500

Kijk hier eens: http://www.alternate.nl

ijk eens op http://www.redcoon.nl/index.php/date/161209/refId/xqueueNL/

Probeer cental point eens, deze hebben scherpe aanbiedingen en leveren over het algemeen binnen 24 uur.

www.pixmania.com bijna alles! en erg goedkoop! alleen niet in nl

HP LP3065 LCD Monitor Overview HP LP3065 LCD Monitor - 30" Marketing Information The HP LP3065 Flat Panel Monitor offers best-in-classperformance and presentation features on a stunning30-inch wide-aspect screen well suited for power users,designers, content creators, and professionals working invisualization who need the best color and highestresolution available. Hewlett-Packard Manufacturer Part Number: EZ320A4#ABB Manufacturer Website Address: www.hp.com/be Brand Name: HP Product Line: Business Product Model: LP3065 Product Name: LP3065 LCD Monitor Product Type: LCD Monitor Technical Information Number of Screens: 1 Actual Screen Size: 30" Viewable Screen Size: 30" Screen Technology: Active Matrix TFT # Screen Surface: Anti-glare # Anti-static Pixel Pitch: 0.25mm Input Signal: Digital Maximum Response Time: 6ms Horizontal Viewing Angle: 178° Vertical Viewing Angle: 178° Mount Type: Wall-mountable # Tilt/Swivel: 30° Up | 5° Down Tilt # 45° Right | 45° Left Swivel Video Maximum Resolution: 2560 x 1600 Maximum Refresh Rate: 60Hz Resolution: 2560 x 1600 @ 60Hz Native Resolution Color Support: 16.7 Million Colours # Scanning Frequency: 100 kHz Horizontal # 60 Hz Vertical Contrast Ratio: 1000:1 Brightness: 300 cd/m² Interfaces/Ports # Ports: 3 x DVI-D # 1 x 4-pin USB 2.0 USB # 4 x 4-pin USB 2.0 USB Controls/Indicators # Front Panel Controls: Input select # Brightness up # Brightness down # Power on/off Built-in Devices Built-in Devices: USB Hub Power Description # Input Voltage: 110V AC # 220V AC Physical Characteristics # Dimensions: 49cm Height x 69.2cm Width x 24cm Depth - Minimum with stand # 59cm Height x 69.2cm Width x 24cm Depth - Maximum with stand Weight: 13.4 kg Miscellaneous # Additional Information: Kensington Lock-ready # Plug and play Platform Support: PC Warranty Standard Warranty: 3 Year Limited Parts Warranty/Labor: 3 Year - Including Backlight 1250€ mag je hem hebben

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100