Letters op TV(aangesloten op PC) zijn slecht leesbaar, hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb zonet een TV(Funai LCD) scherm aan mijn PC gekoppeld zodat ik 2 schermen heb. Maar de letters op mijn TV zijn slecht maar als ik de resolutie aanpas kan ik maar de helft van sommige vensters zien, hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Wat voor kabel heb je Gebruikt ( VGA Blauwe Koppen ) DVI Witte Koppen.
Staat de resolutie in de optimale modus voor het tv scherm ( dit is terug te vinden in de handleiding van je TV) staat de Hertz goed ook weer terug te vinden in de handleiding? mocht je er niet uitkomen koop dan een video kaart met DVI uitgang deze zijn niet zo duur meer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel een Video kaart met HDMI uitgang
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de resolutie (aantal pixels) van je TV en je PC moeten op elkaar afgestemd zijn.
Als je de VGA aansluiting gebruikt, en een HD(ready) TV hebt moet je 1366x720 of 1920x1080 instellen.
Als je een (composiet) video of s-video aansluiting (tulpstekker, of rond 4-polig stekkertje) heb je pech: gebruikt blijft het een mottig en onscherp beeld.