Is de game pc max van gamepc.nl een snelle computer voor ultra graphs bij onder andere sims 3 en bf3?

Intel Core i7-3820 3.60 GHz 16 GB DDR3 Werkgeheugen 1000 GB SataII Harde schijf AMD HD 7850 2GB

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Eigenlijk net niet. Die kaart kan op Ultra en 4xAA aan en DoF op 90 het spel op 1080p weergeven met 38 fps, zie:
http://nl.hardware.info/reviews/2577/9/amd-radeon-hd-7870-ghz-edition--7850-review-battlefield-3-i7-3960x

Dus dan zul je AA terug moeten zetten, en een paar detail settings. Dit verschil zul je tijdens het spelen echt amper merken.

Het verschil tussen Ultra en High is volgens mij ook amper te merken tijdens het spelen, en dan haalt hij bijna 60 fps:
http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-7870-review-benchmark,3148-6.html

Wil je het spelen op meerdere monitoren, dan komt de 7850 tekort voor de hoogste settings.

Persoonlijk vind ik het ook niet eens een goede deal voor die 1300 Euro met het oog op games. Die processor is sowieso overkill. Konden ze beter op besparen en voor een snellere videokaart gaan.

Stel voor dat bedrag gewoon zelf een PC samen. Is goedkoper, en je hebt iets veel beters. Kijk hiervoor naar het advies van Tweakers.net (http://tweakers.net/reviews/2647/5/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-juli-2012-high-end-gamesysteem.html)

of Hardware.info

http://nl.hardware.info/pcadvies/818/game-pc---juli-2012

Voor 1300 Euro kun je het evt. allemaal bij één shop bestellen met misschien een paar kleine aanpassingen die het ook voor je kan samenstellen. (kost normaal tussen de 20 en 50 euro). Maar je kan het ook zelf doen. Is totaal niet moeilijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij zit je bij de 7750 hd en niet de 7850 lol
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nvm mijn fout kan niet lezen lol, thnx kga zeker miss dan andere pc kijken of samenstellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar heb je het over? Over de Hardwareinfo-link? Goed kijken :). Het eerste diagram gaat over medium settings. Daar scoort de 7750 toevallig ook 38fps. Je moet iets verder kijken. Goed kijken waar de verschillende diagrammen voor staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, je had het al gezien...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze pc is zeker goed genoeg voor battlefield 3, maar zoals ricolav al zegt is de pc veel te duur. Voor 1000 euro kan je iets beters samenstellen dan dit. Maar als je die 1300 euro kan uitgeven dan zou ik gewoon die pc van tweakers bestellen bij azerty. Eventueel kan je hem daar ook laten monteren voor 50 euro, maar je kan het ook zelf doen. Met al de tutorials op internet is het eigenlijk best makkelijk.