Foto's vanaf de SD-kaart van mijn mobiel doen het niet op mijn PC. Hoe los ik dit op?

Het is een .jpg bestand als ik een foto maak op mijn mobiel. Als ik de foto laad op mijn PC, geeft hij zwart beeld omdat hij de foto niet kan laden. Wil ik hem uploaden, staat er dat het bestand "Leeg" is, terwijl dat niet zo is op mijn mobiel....

Wie kan me helpen?

Groetjes,
Gavin

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Probeer de foto's eerst eens in zijn geheel over te zetten op je computer.
En dan pas openen.