Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geluid laptop kraakt?

Het geluid van mijn laptop kraakt sinds vandaag, nu heb ik vanmorgen wel een beetje met de geluidsinstellingen zitten te kloten, maar komt dat daardoor? Daarvoor had ik het nog niet. Of komt het doordat ik teveel en te hard geluid gebruik?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kijk mee, heb namelijk hetzelfde probleem...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er kunnen hardwarematige fouten als softwarematige fouten zijn gebeurd. Word het kraken erger als je de muziek harder zet? Dan heb je waarschijnlijk je boxen opgeblazen door er veel te harde muziek op te zetten. Softwarematig kan het zijn dat er iets mis is met je drivers, of een virus op je laptop die dit veroorzaakt. Ik vermoed dat je boxen opgeblazen zijn, maar je kan altijd je drivers voor het geluid verwijderen en herinstalleren en een virusscan doen op je laptop en kijken of het iets helpt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een headset wordt het al een heel ander verhaal en is het vaker een softwarematig probleem, ik heb aangenomen dat het ging over de boxen op de laptop.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding