Wat is een goede NVidia videokaart voor gaming, en ook een beetje video en foto bewerking? Maximaal 170 euro...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

De NVIDIA GeForce GTX 400 is een goede videokaart voor games. en ook Video En foto bewerking.

Toegevoegd na 3 uur:
Goed ik heb toch nog even gekeken en denk toch dat je naar de tweedehands zou moeten gaan zou je de maximum willen halen van 170 euro. Er zijn dus geen goede game videokaart rond dat bedrag. Ik zelf heb het geluk gehad dat ik 100 euro hoefde betalen voor een hele goede game pc. Verder wil ik je nog wel een tip geven je kan net zo goed een game pc gaan kopen misschien kan je sparen. Wil je toch je videokaart raad ik je aan op Marktplaats te gaan zoeken. Ik heb hier nog een linkje waar je nog iets uit kan halen http://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_400_Series
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is deze NVIDIA GeForce 480 GTX bedoelde je dit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nvidia 7600GS deze kost 107 euro dit is echt heel moeilijk al te vinden deze. En dit is dus echt de goedkoopste die ik kon vinden voor je? Als dit nog niet goed is kan je me altijd weer berichtje sturen dan zoek ik nog verder voor je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor ik heb het gevonden die bovenstaande klopt helemaal en is zelfs goedkoper je kan hem op marktplaats kopen
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&ftb=1&searchmode=marktplaats&q=Nvidia+7600GS&qsf=0&submit1=Zoek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke vind je het goed als ik morgen verder ga zoeken? Ik reageer morgen weer want het is nu al laat vind je dat goed?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed ik heb toch nog even gezocht voor je ben nog niet gaan slapen ik kwam hier nog op uit NVIDIA GeForce GTX 460 vind je dat wat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke ik zal morgen nog verder zoeken hoor:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedoel vanmiddag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik heb nog toevoeging bij gezet maar ga toch nog even zoeken voor je vanmiddag :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien kan je hier nog wat vinden? http://www.beslist.nl/products/computers/comp_videokaarten/r/nvidia+videokaart/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
- De 400 serie is geen kaart maar een serie, dus van budget to highend, voor 170 euro zijn prima gamekaarten te halen zoals de 560 of de 6870. Wat je bedoelt met "kan je beter een game-pc kopen" weet ik niet, een PC met een goede grafische kaart er later ingeduwd is ook gewoon een game-pc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat je daarna nog een 7600GS (een medium kaart toen ie uitkwam in 2005) voorstelt is echt ernstig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@mrtomaar Ik reageer en probeer hem te helpen. Het is geen antwoord want die heb ik al gegeven. Al met al bedankt voor de min
waarschijnlijk is de kaart van 169,99 euro, de snelste onder de 170. euro..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is een heel erg goede kaart voor het geld
EVGA GeForce GTX 560 Superclocked