Hoe presteert de Sappphire radeon hd 7770 1gb en past hij in mijn pc?

Ik heb het over deze kaart: http://www.dixons.nl/computers/componenten/videokaarten/15381786/sapphire-radeon-hd7770-1gb-1.html#.UR9nXxG9KSN

Hoe presteert hij bij games als ac3, far cry 3, gta 4, battlefield 3 enz?
En hoe weet ik of hij in mijn pc past ivm ddr aansluitingen en zo?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel natuurlijk pci express aansluitingen ipv ddr :p

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Moet lukken als die past in je kast en je voeding genoeg is. Als het waar is wat je zegt dan moet dat geen probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, bedankt! Ga hem volgende week maar kopen denk ik.

Andere antwoorden (1)

Over de prestatie kan ik het volgende zeggen;
Ik heb de HD5770 1GB, en AC3 en FarCry 3 draai ik zonder moeite op de hoogste grafische instellingen.