Waneer komt de nieuwe MacBook Air van Apple uit?

Ik wil graag weten waneer de nieuwe uitkomt want ik krijg voor mijn studie een MacBook air maar is er dan al een nieuwe versie?

Toegevoegd na 15 uur:
Of ik bedoel het nieuwe model

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Deze zijn al uit. Ze waren 11 juni geintroduceerd op het WWDC van Apple.

Zie ook: http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/macbook_air/select

Al deze modellen zijn de nieuwe generaties. Dus 2012
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er komt een nieuwe met de nieuwste OS. Mountain Lion. en die gaat de pro vervangen. Hij is nog niet officieel aangekondigd maar in de wandelgangen zou het richting november december gaan.. het nieuwe OS Mountain Lion komt overigens eerder uit. Al in Juli. ( volgens de aankondiging van Apple)

OS X 10.8 genaamd Mountain Lion, werd op 16 februari 2012 aangekondigd via de website van Apple en zal in juli verkrijgbaar zijn. Het besturingssysteem zou nog meer functionaliteiten van iOS bevatten dan OS X Lion al had.[3]

( bron: wikipedia)