Is een Medion pc te upgraden zoals videokaart e.d.?

Ik ben van plan een Medion pc aan te schaffen. Nu zou deze in loop van tijd verouderen en af en toe aan een upgrade toe zijn (videokaart extra geheugen e.d.). Alleen is mijn vraag is dit mogelijk bij zo'n pc. Zij het gewoon losse componenten of zit alles on-board?

Ik weet dat ik vroeger wel eens een pc had van Dell en daar kon je niets aan upgraden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is wel mogelijk, maar met allerlei haken en ogen. Grootste probleem is de voeding die meestal geen zwaardere GPU toelaat. Kleine kast, weinig sloten etc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beter kan je een pc samen laten stellen en al wat rekening houden met upgrades (goed voeding/grote kast/veel sloten mobo etc.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb even nagezocht over garantie, misschien handig om te weten ''Gebruik van hardware bij het product die niet door Medion is geproduceerd dan wel door Medion is verkocht, kan de garantie doen vervallen als daardoor bewijsbaar schade aan het Medion product of de meegeleverde opties ontstaan is.'' http://www.medion.com/nl/service/_lightbox/warranty.php

Het beste antwoord

Ja, deze kan je gewoon upgraden. Let er dan wel op dat als je wilt upgraden, dat er wel de juiste sloten beschikbaar zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je bent natuurlijk wel beperkt door wat de specificaties van het moederbord aan. Als er 8gb ram in je computer zit, en hij kan maximaal 8gb hebben dan kan je dat niet meer upgraden.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, ik zou je in gedachten houden bij een mogelijke aanschaf.