Bestaat er een behuizing voor een normale USBStick van 8GB?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is geen normale stick, althans normaliter is een stick altijd met behuizing. Dit is meer een halfproduct. Je koopt dus een normale en hebt geen behuizing nodig, of je koopt deze hele speciale omdat je een hobby projectje hebt om zelf een behuizing te creeren. Zo'n ding kopen om er dan een standaardbehuizing ervoor te kopen is natuurlijk onzin.

Het beste antwoord

Op het internet zijn veel voorbeelden te vinden van mensen die legoblokjes gebruiken als behuizing.
Wat lego, handigheid met een mesje en een potje lijm is alles wat je nodig hebt.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+1 ziet er creatief uit :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@ozewiezewoze Dat ziet er erg gaaf uit! Dank u wel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Creatief en leuk idee!