Welke Laptop is het beste voor gamen voor max. 580 euro?

Hoi, ik Ben een fanatieke bf3, mw3 en gta 4 gamer ik zoek een nieuwe laptop voor max 580 euro (als er echt heeel veel verschil is 620 euro) ik wil een 14of15 inch en hij moet stevig en niet heet worden en een redelijke accuduur.
alvast bedankt!

Toegevoegd na 56 seconden:
Is deze wat? http://www.electrocorner.nl/detail.aspx?artcode=SYSNB1539&utm_source=kieskeurig

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik denk niet dat dat makkelijk word je kan wel mooie laptops vinden voor die prijs maar om te gamen op een laptop moet je budger een paar 100jes zijn sorry.
Maar ik zal even rondkijken wat ik kan vinden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zag deze staan (In bron) ze zijn ongeveer jouw prijs en volgens mij kun je er best wel redelijk op gamen maar niet erg goed, Toch zou ik als ik jou was nog maar even doorsparen en dan meteen een erg goede kopen zodat je toch geen spijt krijgt of dat je games een beetje laggend zijn. ;D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als ik het zo zie op de informatie site heeft de video kaart van de laptop niet veel fps hooguit 19

Toegevoegd na 37 seconden:
op gta 4
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Spaar nog een paar tientjes door en neem dan een laptop met een GT555. Dan zou je misschien nog net aan BF3 kunnen spelen.

http://tweakers.net/pricewatch/306168/medion-erazer-x6815-laptop.html#tab:info