Wat heb ik fout gedaan met mijn Apple Timecapsule??

Ik heb pas geleden een Apple TimeCapsule aangeschaft en hem geïnstalleerd. Nu als ik met mijn versterkte wifi zou willen werken moet ik op een ander netwerk inloggen die ik moest aanmaken voor mijn timecapsule deze werkt dan ook niet er staat kan niet verbinden met:... Hoe los ik dit op?
Hoe kan ik gewoon mijn "normale" netwerk maar dan versterkt en dat hij automatisch backups maakt gebruiken?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Zorg dat alles altijd in het zelfde netwerk hangt...
2 netwerken geeft problemen...