ik zoek een goedkope pci videokaart waarmee ik fullhd kan kijken, wie heeft er een goed advies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ik denk dat je PCI-e bedoelt maar voor de zekerheid heb ik even op beiden gezocht:

De eerste link : PCI 3.0 kaart, met HDMI aansluiting (€56,80). Hier is maar 1, dus verder weinig keuze

De tweede link: overzicht op prijs van PCI-e videokaarten

Als je slot toch PCI-e is zou ik persoonlijk voor de Point of View GT220 1GB DDR3 PCI-E gaan, deze heeft een 1,6GHz geheugen snelheid ipv 800Mhz.
(€69,-)

Voor het bekijken van FULL HD, heb je wel een monitor / televisie nodig welke Full HD ondersteund.