Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn printer in verbinding staat met mijn computer? (zie meer extra uitleg)

Hey
Ik heb een computer die normaal werkt en een printer die normaal werkt. De printer was voor een lange tijd in verbinding met een andere computer.
De printer heb ik hiervoor nooit opgestart met mijne pc.
En als ik dit nu doe zegt hij het bestand 'hpfmom12.hlp op hp cd 'nodig is. En dan zegt hij 'typ het pad naar het bestand en klik op OK.

En daaronder staat 'bestand kopieren van': en dan moet ik bestand selecteren( zie afbeelding)

En ik begrijp nu niet goed hoe ik mijn pc met mijne printer in verbinding kan brengen.

PS: Alle kabels zijn verbonden met de pc en vice versa

Met vriendelijke groeten

Toegevoegd na 3 minuten:
http://i47.tinypic.com/4hcx2a.jpg

Toegevoegd na 6 minuten:
mijn printer= HP officejet 5510

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je moet van de NEDERLANDSE site van HP de NEDERLANDSE versie van de software halen voor je printer en die installeren.

Toegevoegd na 2 uur:
Gewoon naar hp.nl. Bij ondersteuning & drivers zoeken; zie link. Er zijn 2 versies. Zie link als voorbeeld.