Hoe kan ik meten welk formaat sd-kaart geschikt is voor bv. mijn mp3 speler?

Ik heb een mp3 speler waar maximaal een 2 GiG sd kaart in kan.
Dat weet ik uit de handleiding. Maar stel die handleiding heb ik niet, hoe kan het dan meten?

Toegevoegd na 34 minuten:
Sorry ik bedoel niet de maat van de sd kaart, dat is het normale formaat, maar de capaciteit in aantal GiGs.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (2)

Een normale SD kaart volstaat, SDHC (high capacity) is leverbaar vanaf 4GB en heeft dus geen zin. Wel even kijken of het mini- of micro SD is wat er in kan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk even bij de handleiding of specificaties van je mp3 speler, het gaat n.l niet alleen om de fysieke afmetingen, maar ook om het type. Je kan ook gewoon naar de winkel gaan, zei kunnen het vast zo vertellen.