Hoe kan ik een scanner ( trust) installeren op mijn computer? Ik heb er geen installatie-cd meer van.

Ik heb er wel de benodigde kabel voor en het lampje brand van de scanner maar verder niks.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Even naar de Trust-site en daar de betreffende driver downloaden:

http://www.trust.com/search/default.aspx?cxt=drivers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord.
Het lukt me niet, ik heb er te weinig verstand van.

Andere antwoorden (1)

Als je in Configuratie scherm mapje Hardware opent zoek je je scanners naam en dan hamdmatig installeren. Daarvoor heb je ook juiste Driver nodig. Dus ff google op je scanner naam en eventueel serie nr. Succes