Hallo Ik heb een bluetooth usb gekregen maar zit geen software erbij. Staat ook geen naam of type op de usb,hoe kom ik hier achter.?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Het beste antwoord

Als je gewoon drivers installeert moet hij werken.
Eerst installeren, (evt. opnieuw opstarten) en dan pas de usb dingetje in je laptop stoppen.

Zie de bron voor een goede driver.

Toegevoegd na 30 seconden:
*laptop* mag ook een normale computer zijn natuurlijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Drivers installeren zonder software valt niet mee. En zoeken zonder naam ook niet...

Je zou op zoek kunnen gaan naar het programma aida 32 of 64m deze analyseert alle aangesloten apparatuur, in het logbestand zou je moeten kunnen vinden welk merk en type het is.

Overigens zal het waarschijnlijk plug 'n play zijn. das zou hij automatisch herkend moeten worden als je gaat zoeken op nieuwe BT apparaten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor een normale Bluetooth USB dongel heb je geen extra drivers nodig. Zowel XP, Vista als 7 bezitten vaak standaard drivers die het goed doen met bijna elke dongel.
Herkent je PC de dongel niet? Dan zou in je apparaatbeheer wel iets moeten kunnen zien wat hij niet herkend. Maar persoonlijk ben ik nog geen systeem tegen gekomen waarbij de standaard drivers van microsoft niet voldoende waren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een bluetooth USB is niet echt een USB maar een apparaatje dat je op de USB poort aansluit. vandaar dat er geen bestanden op staan.
Je zou met je rechter muisknop op de schijf kunnen klikken en dan kijken of er staat "programma uitvoeren"

ook kun je rechtsonderin kijken of er een pictogrammetje staat, of klik op het pijltje om te kijken of er nog meer pictogrammen zijn...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nou als je een bluetooth usb hebt en je wilt de naam weten . pak dan een andere iets met bluetooth bijvoorbeeld je telefoon doe je telefoon bluetooth aan en die van je usb .
laat je telefoon zoeken naar je usb en dan zegt je telefoon
we hebben dingen gevonden en dan laat hij de naam zien van je usb . en het werkt . nou misschien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij het icoontje van ke bleutooth usb op de rechtermuisknop klikken en dan naar eigenschappen. zie je vanzelf hoe die heet.