mijn printer doet ineens raar. Bij het afprinten van bv testpagina of ander document, print hij nog enkel de beginlijnen en stopt dan.Wat nu doen?

Mijn printer is van het merk Hp. Heeft steeds naar behoren gewerkt, tot nu dus , er is niets veranderd. Alle draden steken in , hij staat op. Het begin van de testpagina print hij af en dan stopt hij ineens met printen. Idem voor bv het afprinten van een email, word doc etc. Ik heb computer ook al terug gezet op een eerder herstelpunt ,maar ook dit helpt niet. Er is niet recentelijk een andere capsulle in de printer gestoken. Het vreemde is dat als je een print opdracht geeft je dat niet ziet staan in de wachtrij van documenten. Graag jullie deskundig advies
met dank

11 jaar geleden
in: Hardware
1K

Het beste antwoord

Het klopt dat je hem niet meer terugvind in de wachtrij, zodra het bestand verzonden is naar de printer is de opdracht meestal niet meer in de wachtrij terug te vinden.

Ik had hetzelfde probleem, ook een HP, maar bij mij moest je gewoon even een tijdje wachten. Dan ging hij op een gegeven moment vanzelf verder.

Veel succes ermee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klinkt voor de hand liggend, maar weet je zeker dat de inkt niet aan het opgaan is?
In het begin doet hij het dan nog, dan raakt de printkop leeg, en komt er niks meer op papier. Vervolgens zakt er weer wat inkt in, en kan je weer printen (een paar regels dan)
11 jaar geleden
doralien
11 jaar geleden
ik heb de printer op zwart printen gezet en volgens het schema van de printer , staat enkel de gele op bijna leeg .. de rest is nog vol ....