Als ik mijn nieuwe monitor wil installeren moet ik kiezen welke driver ik wil installeren, hoe weet ik of ik digital of analog moet kiezen?

Ik heb een flatron w1943ss van LG
Ik heb de keuze uit
LG W1943SS Analoge of digital

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Kijk via welk soort kabel (of via welke aansluiting, dat komt op hetzelfde neer) je je monitor aan je PC hebt verbonden.

Gaat dat via een digitale kabel cq digitale aansluiting, dan moet je de digitale driver installeren. Gaat het via een analoge kabel cq analoge (VGA) aansluiting, dan moet je de analoge driver installeren.

Toegevoegd na 3 minuten:

Ik heb plaatjes toegevoegd zodat je het makkelijker kunt herkennen.

Op het bovenste plaatje zie je een analoge connector; op het onderste plaatje zie je een digitale connector.
Plaatje bij antwoord
Cryofiel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan je zelf kiezen en het maakt niks uit voor de rest van de instellingen.

Als je analoog kiest, zie je de tijd op dezelfde manier als op een klok met wijzers.
Als je digitaal ziet, zie je de tijd op dezelfde manier als op een wekker.