Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan het kwaad om externe schijven te stapelen?

Ik ben vast aan het nadenken over extra (extern) geheugen, heb nu 1 1tb schijf van WD (western digital) hier zitten van die kleine rubbere pootjes (in een hoekje) onder die iets uitsteken van opzichte van de onderkant, maar nu wil ik er waarschijnlijk nog 4 bij kopen ofzo, maar kan het kwaad deze op mijn bureau (met ruimte eromheen en erachter) op te stapelen? of is dit echt af te raden voor de kwaliteit van de schijven?

Het gaat om deze schijf: http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/ELEMENTS-DESKTOP-1TB-ZWART,10259,14894,131965.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als het niet te warm wordt en ze niet pal naast speakers staan zie ik geen probleem, alleen als je ruimte in je pc heb zou ik gewoon daar harde schijven inzetten. bespaart je ruimte op je bureau. en lossen schijven zijn goedkoper als externe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
escape
12 jaar geleden
Speakers hebben geen enkele invloed op hard-disks. Dat is een broodje-aap verhaal.

Andere antwoorden (1)

Ik zie het probleem van het stapelen van de harde schijven niet zo zeer in, behalve als ze erg warm worden is het afteraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding