Mag ik een computer in het buitenland kopen en de kosten daarvan zakelijk inbrengen?

Dus de kosten daarvan opgeven bij de Belastingdienst. Ik heb een V.O.F.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
2.9K

Antwoorden (3)

Aanschaffen die je doet voor je vof vermeld je in je winst en verliesrekening. Dus alles behoort te worden verwerkt in je boekhouding. De belastingdienst heeft niets me t elke aan schaf die je doet. Uiteindelijk geeft je winst en verliesrekening de winst of verleis van je VOF. De te verrekenen BTW en de winst daar heeft de belastingdienst iets mee.
11 jaar geleden
Ja hoor dat mag gerust, je kunt alleen je BTW in Nederland niet aftrekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even inhakend op het laatste antwoord: je had niet eens B.T.W. hoeven betalen. als je dat had aangegeven dat deze bestemd was voor het buitenland.
De totale kosten mag je dus opnemen in je verlies- en winstrekening en zijn derhalve aftrekbaar.