Waarom staan er nu opeens twee pagina's naast elkaar in Microsoft Word?

Ik heb mijn beeldscherm eindelijk op de native resolutie gezet (1920 x 1200), maar nu in Microsoft Word staan er als ik een nieuw document open opeens twee pagina's naast elkaar in plaats van de oude vertrouwde weergave (zie afbeelding). Wat is hier de reden voor en is er een effectievere oplossing dan steeds te moeten inzoomen naar 120% als ik gewoon 1 pagina voor mijn neus wil hebben? Kan ik bijvoorbeeld Word opnieuw 'ijken' en 120% op 100% zetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
22.6K

Het beste antwoord

Je kunt in het standaard template vastleggen hoe Word standaard opstart. Niet alleen je zoomfactor, maar ook marges, lettertypes, regelafstand, etc.
Ik hoop dat Engels geen bezwaar is:
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Oeps. Gelukkig staat er meteen daarna de goeie link naar de juiste info:
http://blogs.msdn.com/microsoft_office_word/archive/2008/11/06/how-to-make-the-formatting-in-your-document-consistent.aspx

Andere antwoorden (2)

Ga naar beeld
En kies daar 1 pagina.
En dan moet die weer in oude vorm komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is de leesweergave.
Die kun je uitschakelen in de instellingen van Word
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een engelstalige versie van word 2010 kan wezen dat het iets veranderd is tov word 2007 (ik hoop dat je 2007 hebt anders weet ik het helemaal niet meer) maar dat staat onder view: print layout en fullscreen reading de laatste krijg je 2 pag naast elkaar de eerste gewoon een enkele pagina.