Hoe kom ik van mijn groene balk af tijdens het afspelen van filmpjes online?

Sinds een paar weken krijg ik een groene balk te zien als ik een video op internet afspeel. Maakt niet uit via welke website. Vimeo, youtube of wat dan ook overal heb ik er last van. Wel ben ik er sinds gister achter gekomen dat als ik op mijn laptop zit met alleen accu ik er wel last van heb maar met netstroomaansluiting niet. Het is echt heel raar.

Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
5.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke browser gebruik je? Ik heb het sinds kort ook, maar alleen in Chrome. Niet in Firefox. Ik heb trouwens een desktop pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb Chrome misschien dat het daar aan ligt dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het ook in Firefox?

Het beste antwoord

Je zou een paar dingen kunnen proberen. Ik neem aan dat je wel de nieuwste versies van Adobe Flash Player en van je browser hebt geïnstalleerd? Begin dan eens met het wissen van cookies en cachegeheugen. Helpt dat niet? Klik dan, terwijl je een video afspeelt, met je rechtermuisknop midden op het scherm, klik daarna op Instellingen en haal, bij het rechtertabblad, het vinkje weg voor Hardwareversnelling inschakelen. Klik vervolgens op Sluiten, start je browser opnieuw en kijk eens of het geholpen heeft....
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks:D rechte muisknop midden op het schermpje werkte goed.

Andere antwoorden (1)

als je windows 7 hebt of vista ga naar start>programma's en bestanden zoeken. zoek dan 3d en dan staat er 3d vision in of uitschakelen. klik dan op uitschakelen en volg de opties op het scherm. Ik hoop dat het werkt want ik had hetzelfde probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas kan ik het niet vinden:(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben nu toch bij 3d vision aanbeland maar kan het nergens uitschakelen. alleen instellingen veranderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staat er niet 3d vision uitschakelen?