Laptop aansluiten op pc met hdmi werkt niet?

Ik heb een tv gekocht een paar maanden geleden en het leek mij wel vet om mijn latpop aan te sluiten op de tv. het is een hd tv en heeft een hdmi uitgang. als ik mijn hdmi kabel in mijn laptop stop en in de tv vraagt die wat ik wil. of ik het beeld wil kopieren of dat ik een extra bureaubladplaats wil. ik heb op die eerste geklikt en nu gebeurt er niks. kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (1)

Op je afstandsbediening zit waarschijnlijk een knopje 'source' of iets waar daar op lijkt. Druk daarop en ga naar de goede HDMI poort. Op je laptop moet je windowstoets (links onder op je toetsenbord) + p doen. Hier kun je dan kiezen wat je wilt. Ik hoop dat ik je zo genoeg heb geïnformeerd. Zo niet, dan geef maar een seintje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt, ik ga het proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, als ik op windows knop en dan op p klik gebeurt er niets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er gebeurt niet veel :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor 'n laptop heb je? En is het met de televisie wel gelukt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een hp laptop, als ik op fn + f4 klik dan hoort er iets te gebeuren heb ik op internet gezien maar er gebeurt niet veel