numpad werkt niet naar behoren, hoe op te lossen?

Op mijn (usb)keyboard zit een numpad. De cijfers werken echter niet! Maar de opties bij de nummers die ik zou hebben als ik de shift toets zou indrukken werken wel. dus als ik op de 1 druk (waaronder ook de functie END staat) weergeeft hij het nummer niet maar voert hij de functie END uit. heb numlock al aantal keren geprobeert en toetsenbord in en uit pluggen werkt ook niet. Drivers zijn up to date. dus alle functies werken maar niet de cijfers.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
2.1K

Het beste antwoord

Ga eens naar configuratiescherm.
-> toehankelijkheidscentrum
-> de muis eenvoudiger in het gebruik maken

Indien het vakje 'muistoetsen inschakelen' is aangevinkt, deze uitvinken.

Laat me weten als dit het probleem oplost. Indien niet zoek ik wat verder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

misschien moet je eens op num lock drukken? (helemaal vanboven bij nummers)

of als het niet werkt toetsenbord kapot!
Bronnen: